Bemutatkozás és a blogról

Üdv mindenkinek, aki erre a blogra tévedt!:)
Már korábban írtam (vagy próbálkoztam írni) blogokat, de nemigen jött össze. A legelsők körülbelül 1-2 bejegyzést kaptak, aztán megfeledkeztem róluk, vagy nem akartam tovább foglalkozni velük. Ezután baráti segítséggel sikerült létrehoznom egy saját blogot, amely a horyronie.webnode.hu volt. Voltak pillanatok, amikor sokan látogatták, írtam jó pár bejegyzést, csak az utóbbi időkben közbejött pár bökkenő:
az első és legfontosabb problémám az iskola volt. Néha a rengeteg tanulás mellett arra sem volt időm, hogy a kutyámat megetessem (ilyenkor érkezett meg apa segítsége, aki nagylelkűen bár, de morogva gondoskodott szegény állatról), nemhogy még blogot írjak.
a második probléma pedig az volt, hogy a blogot ellepték a külföldiek. Több külföldi látogatta az oldalt, mint magyar, így nem láttam értelmét az oldal folytatásának. Ráadásul a ritka bejegyzések miatt kevesen nézték az oldalt (azok is többnyire kínaiak vagy amerikaiak voltak), így úgy döntöttem, befejezem azt a blogot, és egy újat kezdek. Egy kicsit komolyabb oldalra gondoltam, így döntöttem e mellett.
A blogon többnyire az életem megosztásra való pillanatait fogom kiírni, illetve a története(i)met.
Azt hiszem, bemutatkozásnak ez megteszi, a többit úgyis megtudjátok a bejegyzésekből:) Jó szórakozást!^^

2015. május 2., szombat

A kedvenc animéim (33-23)

Sziasztok:)
Ezen a borongós szombat délutánon úgy döntöttem, leírom a (jelenlegi) kedvenc animéimet.

33. Boku wa Tomodachi ga Sukunai


Adott egy szerencsétlen srác, akit mindenki bűnözőnek néz a suliban, egy húg, aki megszállott anime-fan, két lány, akik szöges ellentétei egymásnak, ráadásul ki nem állhatják a másikat, egy őrült tudós, egy fiú, aki lány... vagy egy lány, aki fiú?, illetve egy gyerek apáca. Mi kerekedett ebből? Életem egyik legszórakoztatóbb ecchi animéje! Imádnivaló szereplők, kellemes grafika és zene, jó poénok, egy csipetnyi perverzitással és meztelenséggel fűszerezve... Ráadásul története is van, s mondanivalója is: a barátok fontossága.

32. Durarara!!



Egy őrült, zavaros anime, amire oda kell figyelni.Egyszerűen minden apróságnak oka van, s olyan csavarosan van felépítve, hogy nem nehéz elveszíteni a fejünket... A történet végére aztán a legtöbb szál kibogozódik, de nem kell aggódni, van folytatása, s lesz is még, ahol remélhetőleg már tényleg minden kérdésünkre választ kaphatunk. Ettől függetlenül egy kerek, egész történet, talán egy-két dolog miatt lehet az embernek hiányérzete (amiket a második évadban sem magyaráztak meg, de biztos vagyok benne, hogy a folytatásokban már tényleg minden kiderül).

31. Boku wa Tomodachi ga Sukunai Next


A megérdemelt folytatás, aminek a végén még sírtam is.  Megmondom őszintén, szerintem kicsit gyengébb lett, mint az első évad, de a vége annyira átjött, hogy nem volt szívem nem a kedvencek közé tenni. Remélem, várható még folytatás, mert tényleg szeretni való sorozat.

30. Chihayafuru 2


Egy csodálatos anime, ami egy csodálatos kártyajátékról, sportról szól: a karutáról. Egyszerűen beleszerettem, elvesztem benne, magával ragadott, és amikor véget ért, csak egy valamit akartam: folytatást. Most rögtön!

29. No.6


Az  első shounen-ai, amivel találkoztam, s egyike a "legelső" animéimnek, s azóta is az egyik kedvencem. A története és a karakterei magával ragadóak. A poszt-apokaliptikus világ is teljesen átjön, a karakterek cselekedetei is logikusnak mondhatóak, a vége pedig igazán drámai. Shion és Nezumi kapcsolata pedig egyszerűen imádni való, pedig szinte nem is történik közöttük semmi. Azok, akik ódzkodnak a fiúszerelemtől, nyugodtan belevághatnak, úgy gondolom, mert tényleg csak egy-két olyan jelenet van, amin felszaladhat a szemöldökük. Akik viszont a shounen-ai miatt vágnak bele, azokat lehet, hogy csalódás fogja érni. Leginkább azoknak ajánlanám, akik most ismerkednek a műfajjal, de még nem akarnak egy durvábba belekezdeni.

28. K


Az anime, amire nyugodtan kijelenthetem, hogy a legszebb grafikával rendelkezik, pedig láttam már más, ilyen téren kiemelkedő alkotásokat is. Szerethető karakterek, 10 rész humor, egy kis (bár szerintem felesleges) ecchi, és 2 rész dráma. Utolsó részre a sírósabbak zsepit készítsenek, de úgy gondolom, bárkit, aki egy kicsit is megszerette a karaktereket, megrázhat a történet vége. De nem kell aggódni, lesz folytatása is, illetve van egy film is, K: Missing Kings címmel, ami a két évad közötti átvezetőt szolgálja. Bár megmondom őszintén, nekem tökéletes volt az a lezárás, úgyhogy ajánlom, hogy jó második évadot készítsenek, mert különben durci leszek!

27. Mirai Nikki TV


Egy brutálisan jó anime. Őrült karakterek (itt tényleg nincs olyan, aki normális lenne), s közöttük is a legőrültebb, a világ yandere-hercegnője: Gasai Yuno, a meg nem értett lány, aki csak szeretni akart valakit. De azt nagyon. Csavarosan felépített mű, bár ez először nem látszik, s egészen addig nem is gondoltam, hogy mekkora csavar van benne, amíg be nem következett, de akkor hatalmasat ütött! Megmondom őszintén, nem nagyon volt kedvenc karakterem (Yunót, Minenét és Akisét leszámítva), Yukiterut egyenesen utáltam, s kicsit se sajnáltam a történet végén. Rengeteg fő karakterrel dolgozik, de mindannyian kapnak háttértörténetet, így meg tudjuk őket ismerni egy kicsit, bár úgy gondolom, igazán nem nőhetnek a szívünkhöz, kivéve azok, akik tényleges főszerepet nem kapnak, vagy azok, akik kicsit drámaibb történettel nem rendelkeznek.
A Mirai Nikki: Redial című OVA ad mangahű lezárást a történetnek, ezért akit érdekel, mindenképpen nézze meg!

26. Another


Szintén egy brutális anime, sok szereplővel, rengeteg vérrel, és egy hatalmas rejtéllyel. Nagyon jó horror, kellően borongós hangulattal, szép grafikával. Kerek, egész, lezárt történet. Sajnos ez az anime is elég sok karakterrel dolgozik, akiknek a megismeréséhez 12 rész túl kevés, így itt is csak a legfőbb karaktereket lehet megszeretni, de velük nem volt panaszom. Kivételesen se a főszereplő lány, se a fiú nem kergetett az őrületbe, még annak is szurkoltam, hogy legyen közöttük valami... Számomra a legnagyobb pozitívum Mei volt. Az animét akkor láttam, amikor elég nehezen jöttem ki az osztálytársaimmal, és látva, hogy Mei is hasonlókat él át, csak ő sokkal durvább formában, illetve az, hogy őt ez cseppet sem érdekelte, adott erőt nekem is. Az utolsó csavar pedig igazán ütősre sikeredett, mindenkire gondoltam azzal kapcsolatban, hogy ki lehet a "halott", csak arra nem, aki...

25. Angel Beats!


Az egyik legszívszorítóbb anime, amit valaha láttam, s ez volt az az anime, aminek köszönhetően újra elkezdtem élvezni az animéket (az Air című mű ugyanis teljesen elvette minden lelkesedésemet). Egy csodálatos kaland volt, 10 rész vígjáték, ahol a hasadat fogod a nevetéstől, és 2 rész dráma, ahol alig bírod visszatartani a könnyeidet (nekem nem is sikerült). Valószínűleg ez felépítés is hozzájárult ahhoz, hogy a vége hatalmas katarzis legyen számomra. A sok karakter sajnos itt se került rendesen bemutatásra, a főbb szereplőket leszámítva. Aki a legtöbb háttértörténettel rendelkezik, az természetesen a főszereplő. S az ő története is igazán szívszorító. Egy ilyen önzetlen fiú ennyi szenvedést átélt az életben... s ezek folytatódnak még a halála után is. Már a gondolattól is gombócot érzek a torkomban.
Aki egy nagyszerű drámára vágyik, annak örömmel ajánlom! 

24. Soul Eater




Az egyik legelborultabb anime, amit láttam. Hihetetlenül szórakoztató, s grafikája annyira egyedi, hogy 1000 közül is fel lehet ismerni. Karakterei egytől egyig őrültek, ugyanakkor nagyon szerethetőek is. S ez az egyetlen anime sorozat, aminél a magyar szinkron majdhogynem túlszárnyalja a japánt, szóval érdemes magyarul (is) nézni, mert tényleg nagyon jól sikerült szinkron. Ez az anime is igazán megérdemelne egy folytatást, de sajnos csak egy spin-off sorozatot kapott (Soul Eater NOT!), új karakterekkel (a régiek csak mellékszereplő szinten bukkannak fel), új grafikával, ami sajnos feleannyira se jellegzetes, mint az eredeti. Ez addig nem is baj, amíg fel nem bukkannak a régi szereplők, mert tőlük teljesen szokatlan ez a stílus.

23. Hetalia



Egy igazán bolond sorozat, melynek főszereplői a világ országai, megáldva lakóik tulajdonságaival. Ez az anime szerettette meg velem a történelmet, s a földrajzot is (bár utóbbit a mostani földrajztanárunk megutáltatta velem), szóval tanulni vágyóknak is érdemes belekezdeniük, ha túl tudják tenni magukat az őrültségeken. Karakterei szerethetőek, egyszerűen nincs olyan, akit kevésbé szeretnék, mint a másikat, de leginkább Oroszország, Poroszország, Japán és Németország nőtt a szívemhez. Ráadásul rengeteg érdekesség is található benne az adott országokkal kapcsolatban. Kikapcsolódásnak, unaloműzésnek kiváló, részei 5 percesek, de annyira egyedi és szeretni való, hogy vagy szeretni lehet, vagy nem. A kettő között szerintem nincs átmenet. 

Mára ennyi voltam, még jelentkezek a maradék 22 animével!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése