Bemutatkozás és a blogról

Üdv mindenkinek, aki erre a blogra tévedt!:)
Már korábban írtam (vagy próbálkoztam írni) blogokat, de nemigen jött össze. A legelsők körülbelül 1-2 bejegyzést kaptak, aztán megfeledkeztem róluk, vagy nem akartam tovább foglalkozni velük. Ezután baráti segítséggel sikerült létrehoznom egy saját blogot, amely a horyronie.webnode.hu volt. Voltak pillanatok, amikor sokan látogatták, írtam jó pár bejegyzést, csak az utóbbi időkben közbejött pár bökkenő:
az első és legfontosabb problémám az iskola volt. Néha a rengeteg tanulás mellett arra sem volt időm, hogy a kutyámat megetessem (ilyenkor érkezett meg apa segítsége, aki nagylelkűen bár, de morogva gondoskodott szegény állatról), nemhogy még blogot írjak.
a második probléma pedig az volt, hogy a blogot ellepték a külföldiek. Több külföldi látogatta az oldalt, mint magyar, így nem láttam értelmét az oldal folytatásának. Ráadásul a ritka bejegyzések miatt kevesen nézték az oldalt (azok is többnyire kínaiak vagy amerikaiak voltak), így úgy döntöttem, befejezem azt a blogot, és egy újat kezdek. Egy kicsit komolyabb oldalra gondoltam, így döntöttem e mellett.
A blogon többnyire az életem megosztásra való pillanatait fogom kiírni, illetve a története(i)met.
Azt hiszem, bemutatkozásnak ez megteszi, a többit úgyis megtudjátok a bejegyzésekből:) Jó szórakozást!^^

2015. május 4., hétfő

A kedvenc animéim (22-11)

Sziasztok!:)
Ahogy ígértem, itt a folytatás:

22. 07-Ghost


Egyike a legelső animéknek, amit láttam, s rögtön beleszerettem. Miután végignéztem, a mangáját is elkezdtem, azt elolvasva pedig csak egy valamire tudtam gondolni: FOLYTATÁST. MOST. Mivel ez a 25 rész a mangának csak az első 25 fejezetét dolgozza fel (a 100-ból), így nagyon befejezetlen lett, ráadásul nem is túl eseménydús, mivel ezek a részek inkább csak a karakterek bemutatását szolgálják. Ettől függetlenül egy vicces anime, megható jelenetekkel, és szerethető karakterekkel. Akinek elnyerte a tetszését, mindenképpen olvassa el a mangát!

21. Wolf's Rain


A Wolf's Rain az első anime, amit japánul néztem végig. Egy igazi kaland volt számomra, s igazán neki köszönhetem, hogy megszerettem az animéket. Azóta is méltó helye van a szívemben, és mindig boldogan gondolok vissza rá. Az utolsó részeit pedig rendesen végigsírtam, hihetetlenül drámai, komoly súllyal rendelkező történet ez.

20. Accel World


Amennyire vegyes érzésekkel vágtam bele, annyira megszerettem. Nagyon bejött az "Accel World", szívesen kipróbálnám én is. A főszereplő se nevezhető szokványosnak, de hihetetlenül aranyos. Azonban aki miatt igazán megkedveltem a sorozatot, az a főhősnő, Kuroyukihime. Kevés ilyen szimpatikus, kedves, önzetlen női karakterrel találkoztam sajnos, mint ő.
Érdekesség: Az Accel World light novelt a Sword Art Online szerzője írta.
(Megmondom őszintén, nekem az AW sokkal jobban tetszett, mint a SAO).

19. Ao no Exorcist


Komolyan mondom, írni fogok egy másik bejegyzést "olyan animék, amik mindenképpen megérdemlik a folytatást", mert rengeteg van. És sajnos ez a nagyszerű shounen is egy közölük. Nagyon jó karakterek, poénok, grafika, zene, és nem utolsósorban... történet. Emelem kalapom a készítők előtt, mert tényleg a képernyő elé ragasztott. Rin pedig néha a szokásos shounen főhősnek tűnik, de több annál. Az utolsó részek pedig kifejezetten ütősre sikeredtek, tényleg azt hittem, hogy a körmömet is lerágom.

18. Devil Survivor 2 The Animation


Megmondom őszintén, ez az anime igazából nem lenne kedvenc. Ami miatt mégis, az az, hogy I.M.Á.D.O.M. a fehér hajú karaktereket és Junichi Suwabét. Amiben pedig ez a kettő egyszerre is megvalósul, az mindenképpen esélyes arra, hogy kedvenc legyen. De ami miatt tényleg az lett, ráadásul ahhoz képest egész jó helyen is van, az a vége. Nem zokogtam rajta, de elpityeredtem a végén.
Túl sok karakter és túl kevés idő, hogy megismerjük őket, ettől függetlenül szerethetőek, tetszetős grafika, rohadt jó ending, furcsa, de lezárt történet, kisebb-nagyobb csavarokkal. Nem tökéletes darab, sőt, igencsak távol áll tőle, de én mégis szeretem.

17. Ao Haru Ride


Egy nagyon kellemes shoujo, szeretni való karakterekkel, szép grafikával, csodálatos zenével. Rabul ejtett és elvarázsolt. Főleg a zene, ami az AMV alatt is szól. Bár maga a dal nem olyan szomorú, olyan jelenetek alá tették be, amiken általában sírtam. Annyira kedves és megható, sajnálom, hogy nincs folytatása, pedig ha minden igaz, Japánban is bejött a népnek. Bár az a bosszantó, "tipikus shoujo-vonás" benne van: a szereplők kerülgetik egymást, mint macska a forró kását, de ettől függetlenül hétről hétre vártam a részeit. A főszereplő leányzó is aranyos volt, nem küldtem el melegebb éghajlatra, ahogy a többi karaktert se. Na jó, néha igen, amikor hülyeséget csináltak. Shoujo rajongóknak kötelező, de mások is bátran belevághatnak, szerintem nem fognak csalódni benne, mert tényleg szeretni való kis darab.

16, Chihayafuru


A második évaddal már a 30. helyen találkozhattunk, de igazán sok mindent nem írtam róla. Ez az anime egyszerűen gyönyörű és magával ragadó. Annyira beszippantott, csak faltam a részeket, mikor pedig a végére értem, és rájöttem, nincs több, hihetetlenül szomorú lettem, és egyszerűen nem tudtam eldönteni, hogy mit nézzek. Mert néztem volna tovább is, igen. Harmadik évad szerintem esélyes, és remélem is, hogy hamarosan bejelentik az új évadot, mert tényleg nagyon izgalmas kis történet a maga módján. Sőt! Voltak részek, ahol jobban izgultam, mintha egy shounent néztem volna (bár gondolom az, aki csak shouneneket néz, hihetetlenül unalmasnak találná). Tényleg hihetetlenül magával ragadó anime.

15. Yu-Gi-Oh! Duel Monsters


Biztos mindenki úgy gondolja, hogy "ah, ő már látta anno, amikor adták a TV-ben" (tisztelet a kivételnek!). Nos, azoknak csalódást kell okoznom, ugyanis a magyar TV csak az első 48 részt fordította le (a 224-ből), ráadásul azt is az agyoncenzúrázott, lebutított 4Kids változatban tették meg. Szóval aki nem látta japánul, az mindenképpen nézze meg, teljesen más a történet, komolyan mondom.
Hihetetlenül nagy kedvencem, minden hibájával együtt. Az utolsó évad volt számomra az egész anime fénypontja, amit vegyes érzésekkel néztem: be akarom fejezni. De mégsem. Az utolsó 4 részt pedig végigsírtam.
Ráadásul ez az egyetlen anime, amit többször is láttam: anno, magyarul, aztán megnéztem angolul, s végül japánul is, illetve ott volt a YGOTAS, a "kurtított paródiasorozat", ami az amerikai verzió bakijait emeli ki, s annak a szinkronhangjaival dolgozik.
Ha már szinkron: a YGO az egyetlen anime, aminek élveztem az angol szinkronját, sőt, voltak olyan hangok, akiket az amerikai verzióban jobban kedveltem, mint a japánban. Szóval aki szereti, mind a két verzióban megnézheti, de természetesen a japán az alap.
Amit még szeretnék kiemelni, az az OST és a szereplők. Sajnos az amerikai verzióban az eredeti japán zenéket teljes egészében kivágták, pedig az anime fénypontját adták a jobbnál jobb zenék. Szereplők közül pedig Kaibát emelném ki, és a jobbnál jobb szinkronhangjait. Még egy ilyen egocentrikus, lenéző karakter NINCS, a szinkronszínészei pedig egyszerűen magyarul, angolul és japánul is annyira illenek hozzá, hogy arra nincsenek szavak.
Jó, ugrok tovább, mert a YGO-ról tényleg ódákat tudnék zengeni.

14. D.Gray-man


Az egyik legjobb shounen, amit láttam, és ez is megérdemelne egy folytatást. Sajnos a manga sokáig szünetelt, ezért valószínűleg ezért se volt, de én bízok benne, hogy egyszer még láthatom Allent... Hihetetlenül jó anime, a történet, a szereplők, a zenék egyaránt adják a színvonalat. Kevés karakter volt, akit nem bírtam, akit különösen utáltam, az Lenalee volt, de a shounenek női szereplői sose lopták be magukat a szívembe, és azért Lenalee még nem is volt annyira borzalmas, mint társai. De az összes többi karaktert imádom, élükön természetesen Allennel (fehér.haj. FEHÉR HAJ), aki az egyik legjobb férfi szereplő, akivel találkoztam shounenekben. Na jó, megmondom őszintén, szinte mindet imádom, kivéve Erent, de ő egy másik történet...

13. Barakamon


A legaranyosabb, legszórakoztatóbb anime, amit láttam, s amit egyszerűen nem lehet nem szeretni. Félve kezdtem bele, attól tartottam, hogy a kisgyerek főszereplő, Naru, borzasztóan fog irritálni, de szerencsére nem így történt. Sőt, nagyon megkedveltem a kiscsajt! Jobb, mint némelyik felnőtt karakterem, komolyan... A főszereplő páros egyszerűen imádni való, s az összes többi karakterét szerettem. A maga kis egyszerűségével, bájával belopta magát a szívembe. Mert tényleg egy borzasztóan egyszerű anime, olyan, ami bármikor, bárhol megtörténhet, de talán ez teszi még szebbé: nincsenek benne varázslatos lények, hihetetlen elemek. Az ember ezáltal teljesen beleélheti magát. A szereplők hétköznapi emberek, olyanok, akikkel bármikor találkozhat az ember az utcán.
Tényleg nagyszerű kis szösszenet, kikapcsolódásnak, szórakozásnak kiváló!

12. Hamatora


Egy újabb őrült, zavaros, csavaros anime. Az első évad igazán pörgős volt, csak úgy faltam a részeket, de a második évadra valahogy csökkent a lelkesedésem, és a történet is kezdett erőltetetté válni... ezért se került fel a listámra.
A grafikája hihetetlenül egyedi és tetszetős, a karakterei az őrültség határán táncolnak, mégis abszolút szerethetőek, a történet összetett, de a (második évad) végére a kérdéseink többségére választ kaphatunk. A vége pedig igazán ütős lett, emiatt is sajnálom nagyon, hogy a második évad ennyire alul teljesítette az elvárásaimat.
Amit még szeretnék kiemelni, az a zene. Az első évad ending és a második évad opening ütős párost alkot - legalábbis számomra, egyszerűen imádom mind a kettőt.

11. Bleach


A világ egyik leghíresebb shounen animéje, ami a maga idejében hatalmas áttörésnek számított, de sajnos mára a manga eléggé színvonalon alul teljesít... Ettől függetlenül egy alap darab a Bleach. Egy hihetetlenül jól összerakott világ, rohadt jó karakterek, ütős harcok. A főszereplő, Ichigo az egyik legjobb, akivel találkoztam, hihetetlenül önzetlen, kitart a barátaiért, a társaiért, egyszerűen nem tudtam nem szeretni. Sőt, elég kevés karakter van, akit nem tudtam nem szeretni (Orihime... kb. ennyi). A legnagyobb problémája a sok filler, amik hihetetlenül unalmasak, szóval akit nem zavar, hogy ki kell hagynia "pár" részt (kb. az anime 48%-át), az fillerek nélkül nézze.
A harcok tényleg hihetetlenül jók, az egyik leghíresebb Ulquiorra és Ichigo harca, amit több mint százezren láttak indavideón (anime témában a legnézettebb!).
Ezen kívül Ichigo karakterfejlődése és erőnövekedése is nagyon jó, tényleg rengeteget fejlődik a személyisége és az ereje egyaránt.
Lehet szeretni, utálni, én minden hibájával együtt imádtam, bár sokat szenvedtem a végignézésével, de megérte.

Ennyi voltam mára, az első tízzel hamarosan jelentkezek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése